Functionaliteiten

  • Home
  • Functionaliteiten
Reparatieverzoek melden

Uw huurder kiest het reparatieonderwerp (object specifiek in te richten), maakt een of meer foto’s en voert optioneel een toelichting en/of voorkeursdatum in. Melden binnen 30 seconden!

Vraag stellen

Uw huurder stuurt u een bericht, eventueel met foto's. Het onderwerp kan bepalen wie in uw organisatie de informatie ontvangt. Zo neemt de huurder makkelijk en snel contact met u op.

Website bezoeken

Meer detailinformatie vindt uw huurder op uw website. Een knop om snel bij deze enorme informatiebron te komen, is ook in WocoAPP opgenomen.

Corporatie bellen

Uw huurder wil soms liever bellen met uw organisatie of medewerker. WocoAPP biedt vele contactkanalen met uw organisatie. Snel ernaar kunnen bellen dus ook.

Berichten module

Met de Berichten Module communiceert (als instant messaging/chat) de huurder met de corporatie en/of ketenpartner. Via autorisatie communiceert: KCC, projectleider, afd. communicatie of monteur van Ketenpartner terug. Ook een bericht naar meerdere huurders tegelijk is eenvoudig te versturen. Via WocoAPP, maar ook e-mail, SMS en post. Alle communicatie voor de huurder en corporatie bij elkaar!

Onderhoud ABC

Wat dient de huurder zelf te verzorgen en wat de verhuurder. Het staat duidelijk in het zoekbare Onderhoud ABC. Het was nog nooit zo eenvoudig en snel om duidelijkheid over eigen onderhoud te krijgen.

Project Renovatie Module

Projectinformatie, planning, wie is wie, wens doorgeven, etc. Het kan met de Project (renovatie) Module in WocoAPP. De knoppen/functionaliteiten worden naar wens, bij alleen de juiste huurder, op het juiste moment getoond.

Participatie module

Uw huurder een vraag, poll, enquête voorleggen. Laten deelnemen aan bewonersoverleg. Houdt uw huurders betrokken met de Participatie module

DocumentenBox

Uw huurder vindt eenvoudig de documenten die u aan uw huurder beschikbaar wilt stellen in de DocumentenBox. Algemene en/of persoonlijke documenten.

Website

In het WocoAPP platform kan ook een eigen (corporatie)website worden ingericht en beheerd. Met eigen vormgeving of template. Vele functionaliteiten zoals: formulierengenerator, mediabeheer, iDeal-betaling, etc. De website is dan ook volledig geïntegreerd met de HuurderAPP en andere modules!

Woonruimte verdeel systeem

Uw eigen Woonruimte verdeel systeem gebruiken, het WocoAPP Platform heeft het! Zo krijgen de woningzoekende een eigen Portaal via uw website. Het WRV-systeem heeft voorrangsregels, verantwoording, rapportages, etc. Want een woningzoekende, zoekt gewoon bij u, op de corporatiewebsite naar een woning!

Klant contact registratie

Leg ieder klantcontact duidelijk vast binnen het WocoAPP Platform. Zie direct de klanthistorie wanneer nodig. Ook voor de Professional zichtbaar in de WocoAPP PRO(-versie).

Taken

Leg als professional eigen taken of voor een ander vast. Vanuit desktop maar ook in de WocoAPP PRO(-versie)! Erg handig als u iets extern waarneemt. Of tijdens een gesprek met een huurder.

Klantportaal integratie

WocoAPP versterkt het gebruik van uw Klantportaal door deze op te nemen in WocoAPP. We vertellen graag hoe we dat doen.

Kennisbank

Leg uw kennis, ervaringen en afspraken vast in de Kennisbank. En deel deze vervolgens op de communicatiekanalen naar wens: website, intranet, app, etc.

Woningdossier

Zie als professional direct de juiste informatie over een woning. Van reparatieverzoek tot opname. Tekst en foto's.

Opname

Stel zelf opname(formulieren) op en ga direct ermee aan de slag. Een bepaalde situatie met foto en/of tekst vastleggen. Of een hele woning opnemen. Stuur vervolgens deze eenvoudig door naar de juiste persoon/afdeling/ketenpartner.

Inspectie

Met de Inspectie module wordt een bouwkundige opname uitgevoerd (met prijzenboek en naar wens automatisch gevuld). Door slimme algoritme worden veelgebruikte items, ruimtes, etc. bovenaan gezet of reeds klaargezet.

QR Code tools

Een QR code brengt uw huurder snel naar de juiste digitale locatie/website. Een QR code op de CV-ketel levert de juiste handleiding, een leverancier krijgt de juiste woninginfo, etc. Onze QR-codes meten ook hoe vaak ze gescand worden.

Klantportaal

Een klantportaal kan uw huurder helpen bij complexere en/of persoonlijkere informatie-uitwisseling of gegevensverwerking. Het WocoAPP platform beschikt ook over een klantportaal. Natuurlijk volledig geïntegreerd met website en app.

Huurdergegevens Actualiseren

Uw huurder goed kunnen bereiken start met de juiste contactgegevens. Het is verstandig en efficiënt om deze periodiek te actualiseren. Het WocoAPP Platform beschikt over een compleet proces en toolling om dit voor u te realiseren!

In ontwikkeling

De WocoAPP is continu in ontwikkeling, weten wat de laatste stand van zaken is? Neem contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Kan functionaliteit worden toegevoegd?

Zeker! WocoAPP is juist gebouwd dat naast diverse basis modules en functionaliteiten, het relatief eenvoudig is om eigen functionaliteiten eraan toe te voegen. En vaak razendsnel!

Kan iedereen gebruik maken van de WocoAPP?

Nee, alleen als de verhuurder gebruik maakt van de WocoAPP kan een huurder de APP gebruiken.

Is er een koppeling mogelijk met andere systemen?

Ja, we kunnen met een breed aantal applicaties een koppeling maken. Voor een aantal software pakketten zijn hier ook al voorbeelden van uitgewerkt. Wilt u hier meer over weten? Neem dan contact met ons op.

Vervangt WocoAPP het Klantportaal of Website?

Nee, WocoAPP richt zich op de eenvoudige en frequente communicatie met de huurder. Het Klantportaal is naar onze mening de plek waar complexe zaken digitaal kunnen worden geregeld door de huurder. De eigen Website is de plek waar heel veel informatie beschikbaar is. WocoAPP heeft wel unieke functies, die ervoor zorgen dat er meer gebruik wordt gemaakt van Klantportaal, Website en Socialmedia. WocoAPP versterkt dus de andere digitale kanalen.

Is de WocoAPP gratis voor gebruikers?

De WocoAPP is een dienst van de verhuurder en is voor de huurder kosteloos te gebruiken.