Functionaliteiten

  • Home
  • Functionaliteiten
Vraag stellen

Uw huurder stuurt u een bericht, eventueel met foto's. Het onderwerp kan bepalen wie in uw organisatie de informatie ontvangt. Zo neemt de huurder makkelijk en snel contact met u op.

Reparatieverzoek melden

Uw huurder kiest het reparatieonderwerp (object specifiek in te richten), maakt een of meer foto’s en voert optioneel een toelichting en/of voorkeursdatum in. Melden binnen 30 seconden!

Website bezoeken

Meer detailinformatie vindt uw huurder op uw website. Een knop om snel bij deze enorme informatiebron te komen, is ook in WocoAPP opgenomen.

Corporatie bellen

Een huurder wil ook kunnen bellen met uw corporatie. WocoAPP biedt vele contactkanalen met uw corporatie. Snel ernaar kunnen bellen dus ook.

Berichten module

Met de Berichten Module communiceert de huurder met de corporatie en/of ketenpartner. Via autorisatie communiceert: KCC, projectleider, afdeling communicatie of monteur van Ketenpartner terug. Alle communicatie voor de huurder en corporatie bij elkaar!

Projecten module

Projectplan, planning, bel aannemer, wens doorgeven, etc. Het kan met Project Module in WocoAPP. De knop wordt (naar wens) alleen bij de juiste huurder getoond.

Handleidingen module

Een handleiding van mechnische ventilatie of instructievideo over kraanleertje vervangen. Handig om snel bij de hand te hebben. Of vanuit de corporatie een huurder naar te verwijzen. Wanneer bekend, alleen die juiste C.V.-handleiding van die specifieke woning.

Afval kalender

Altijd op de hoogte wanneer het afval van jouw woning wordt opgehaald. Een zelf in te stellen push-notificatie, zorgt ervoor dat je op tijd een herinnering ontvangt. Handig en zorgt ervoor dat WocoAPP veel wordt gebruikt.

QR Code tools

Een QR code brengt uw huurder snel naar de juiste digitale locatie/website. Een QR code op de CV-ketel levert de juiste handleiding, een leverancier krijgt de juiste woninginfo, etc.

Klantportaal integratie

WocoAPP versterkt het gebruik van uw Klantportaal door deze op te nemen in WocoAPP. We vertellen graag hoe we dat doen.

RSS Feed koppeling

Het nieuws van uw organisatie direct ook in de App weergeven? Als uw website een RSS feed ondersteund, dan kunnen wij de nieuwsberichten ook geautomatiseerd in de app weergeven.

In ontwikkeling

De WocoAPP is continu in ontwikkeling, weten wat de laatste stand van zaken is? Neem contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Kan functionaliteit worden toegevoegd?

Zeker! WocoAPP is juist gebouwd dat naast diverse basis modules en functionaliteiten, het relatief eenvoudig is om eigen functionaliteiten eraan toe te voegen. En vaak razendsnel!

Kan iedereen gebruik maken van de WocoAPP?

Nee, alleen als de verhuurder gebruik maakt van de WocoAPP kan een huurder de APP gebruiken.

Is er een koppeling mogelijk met andere systemen?

Ja, we kunnen met een breed aantal applicaties een koppeling maken. Voor een aantal software pakketten zijn hier ook al voorbeelden van uitgewerkt. Wilt u hier meer over weten? Neem dan contact met ons op.

Vervangt WocoAPP het Klantportaal of Website?

Nee, WocoAPP richt zich op de eenvoudige en frequente communicatie met de huurder. Het Klantportaal is naar onze mening de plek waar complexe zaken digitaal kunnen worden geregeld door de huurder. De eigen Website is de plek waar heel veel informatie beschikbaar is. WocoAPP heeft wel unieke functies, die ervoor zorgen dat er meer gebruik wordt gemaakt van Klantportaal, Website en Socialmedia. WocoAPP versterkt dus de andere digitale kanalen.

Is de WocoAPP gratis voor gebruikers?

De WocoAPP is een dienst van de verhuurder en is voor de huurder kosteloos te gebruiken.